Privind Politica de protecție a prelucrării datelor cu caracter personal pentru site-ul web: http://upscalers.ro/
Vă rugăm să citiți cu atenție această notă de informare ce include Termeni și condiții privind procesarea datelor cu caracter personal înainte de a utiliza site-ul nostru web.
Accesul și utilizarea acestui site web sunt condiționate de acceptarea și respectarea acestor Termeni. Acești Termeni se aplică tuturor vizitatorilor, utilizatorilor și altor persoane care accesează sau utilizează acest site web.
Prin accesarea sau utilizarea site-ului web sunteți de acord să fiți obligați de acești Termeni. Dacă nu sunteți de acord cu orice parte a Termenilor, atunci nu puteți accesa site-ul. Site-ul nostru poate conține linkuri către site-uri web sau servicii terțe care nu sunt deținute sau controlate de Upscale Real Estate.
Upscale Real Estate nu are control asupra și nu își asumă nici o responsabilitate pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile unor site-uri web sau servicii ale unor terțe părți. În plus, prin accesarea acestui site sunteți de acord că Upscale Real Estate nu va fi responsabilă direct sau indirect, pentru orice daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau în legătură cu utilizarea sau dependența de astfel de conținut, bunuri sau servicii disponibile pe sau prin intermediul a orice astfel de site-uri web sau servicii.
Vă sfătuim să citiți termenii, condițiile și politicile de confidențialitate ale oricăror site-uri web sau servicii terțe pe care le vizitați.
Upscale Real Estate este administrată de către societatea UPSCALE REAL ESTATE S.R.L., cu sediul social în Municipiul Cluj-Napoca, Strada DONATH, nr. 192A, ap. 2, jud. Cluj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J12/2468/08.06.2018, C.U.I. 37875013, email: office@upscalers.ro, operator de date cu caracter personal, denumită în continuare Upscale Real Estate sau Operatorul.
Ne propunem să procesăm datele minime necesare pentru a oferi un serviciu bun. Astfel, ne preocupăm foarte serios de protecția datelor dumneavoastră personale și respectăm cu strictețe regulile din Regulamentul GDPR.
Având în vedere prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), denumit în continuare “Regulamentul GDPR”, pentru a fi în măsură să vă furnizăm serviciile noastre, respectiv să vă transmitem în continuare oferte privind serviciile imobiliare care ar în interesului Dvs., este necesar să obținem consimțământul dumneavoastră expres.
Prezenta Politică GDPR explică practicile Upscale Real Estate, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR din perspectiva utilizării site-ului web, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt prelucrate de către societatea noastră prin intermediul site-ului web.
În vederea îndeplinirii celor de mai sus, Upscale Real Estate colectează, procesează și prelucrează date și informații, inclusiv de natura datelor cu caracter personalale clienților sau potențialilor clienți precum și pentru alte grupuri de persoane cum ar fi invitații care interacționează cu noi prin diferite canale de comunicare sau contacte de afaceri și prin personalul nostru, precum și a celor ale căror date cu caracter personal ne-au fost furnizate de o terță parte, sau la care am avut acces dintr-o altă sursă, în conformitate cu Regulamentul GDPR.
Definiții. În sensul Regulamentului GDPR în ceea ce privește libera circulație a acestor date, sunt utilizate următoarele noțiuni:
–date cu caracter personal reprezintă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
–prelucrare reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;
– operator reprezintă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern;
–destinatar reprezintă persoana fizică/juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță. Cu toate acestea, autoritățile publice cărora li se pot comunica date cu caracter personal în cadrul unei anumite anchete în conformitate cu dreptul Uniunii sau cu dreptul intern nu sunt considerate destinatari; prelucrarea acestor date de către autoritățile publice respective respectă normele aplicabile în materie de protecție a datelor, în conformitate cu scopurile prelucrării.
Categorii de date cu caracter personal care pot fi procesate:
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când interacționați cu noi prin orice canal (telefon, email, etc.). Aceasta include informații pe care le furnizați atunci când vă înregistrați pentru a utiliza un Website al nostru sau când vă abonați la serviciile noastre. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa, datele de identificare, adresa de e-mail și numărul de telefon, adresa imobilului pus în vânzare, poze imobil, precum și alte informații, după caz.
De fiecare dată când vizitați Website-ul nostru, colectăm automat următoarele date:
De fiecare dată când vizitați Website-ul nostru, colectăm automat următoarele date:
-date tehnice, cu titlu exemplificativ acest lucru poate include Adresa Internet Protocol (IP) utilizată pentru conectarea calculatorului dumneavoastră la internet, informațiile de conectare, tipul și versiunea de browser, setarea fusului orar, tipurile și versiunile extensiilor de browser (plug-in), sistemul și platforma de operare, tipul dispozitivului și marca dispozitivului mobil; aceste date pot fi colectate și prelucrate în numele nostru prin fişierele de tip cookie ale terțelor părți.
-date despre vizita dumneavoastră, de exemplu acest lucru poate include Localizatoare uniforme de resurse (URL) complete, secvență de clicuri către, prin și de la Website-ul noastru (inclusiv data și ora), informațiile sau produsele pe care le-ați vizualizat sau căutat (inclusiv articolele de top citite, categoriile de top accesate, timpii de răspuns al paginilor, erorile de descărcare, durata vizitelor pe anumite pagini (inclusiv timpul mediu petrecut pe anumite pagini, vizionarea anumitor conținuturi sau videoclipuri), numărul mediu de articole vizualizate pe Website-urile noastre, informații privind interacțiunea cu paginile (cum ar fi derularea, clicurile și trecerile de mouse), metodele folosite pentru a naviga pe pagină, datele despre comportamentul Utilizatorilor și orice număr de telefon folosit pentru a apela sau orice adresă de e-mail folosită pentru a ne contacta.
În unele cazuri, obținem datele dumneavoastră cu caracter personal (cum ar fi, exemplificativ: numele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.) de la terțe părți, precum parteneri de afaceri, subcontractanți de servicii tehnice, de plată și de livrare, agenții de publicitate, furnizori de servicii de analiză, furnizori de servicii de cercetare de piata, agenții de informații privind creditele.
Folosirea datelor cu caracter personal și temeiul juridic al prelucrării
Putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care trebuie să executăm un contract pe care l-am încheiat cu dumneavoastră, dacă trebuie să respectăm o obligație legală (de exemplu, legile aplicabile în relaţiile de muncă, contabilitate, audit, monitorizarea egalității de șanse), atunci când este necesar pentru interesele noastre legitime (sau pentru cele ale unei terțe părți) și pentru interesele dumneavoastră (de exemplu, pentru detectarea și prevenirea fraudei sau pentru asigurarea securității IT și a rețelelor), cu excepția cazului în care drepturile dumneavoastră fundamentale prevalează față de aceste interese, dacă este necesar să protejăm interesele dumneavoastră vitale (sau interesele vitale ale altor persoane) și/sau în cazul în care este necesar pentru interesul public sau în scopuri oficiale.
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru diverse motive tehnice, administrative și operaționale, cum ar fi pentru a ne asigura de prezentarea conținutului în modul cel mai eficient pentru dumneavoastră și pentru computerul dumneavoastră, pentru a îmbunătăți Website-ului noastru, inclusiv funcționalitatea acestuia, pentru administrarea Website-ului noastru, pentru operațiunile interne, inclusiv în scopuri de depanare, analiză a datelor, testare, cercetare, statistică și de cercetare; pentru publicitate și marketing, inclusiv pentru scopuri de marketing specific, astfel încât să oferim un conținut, inclusiv un conținut personalizat, care ar putea fi de interes mai mare pentru dumneavoastră, precum și ca parte a eforturilor noastre de a păstra Website-ului noastru în siguranță.
În cazul în care solicităm date cu caracter personal pentru a respecta obligații legale sau contractuale, furnizarea acestor date cu caracter personal de către dumneavoastră este obligatorie. Acest lucru înseamnă că, dacă astfel de date cu caracter personal nu sunt furnizate, nu vom putea să gestionăm relațiile contractuale sau să respectăm obligațiile care ne sunt impuse. În toate celelalte cazuri, furnizarea de date cu caracter personal este opțională și nu aveți obligația de a le furniza.
De asemenea, putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, precum datele de identificare, datele de contact și adresa de reședință, în scopul posibilei exercitări a drepturilor sau a reclamațiilor noastre împotriva dumneavoastră în viitor. Această prelucrare se bazează pe interesul nostru legitim, fiind necesar să ne exercităm drepturile în cazul unor eventuale divergențe.
Nu vom partaja datele dumneavoastră cu caracter personal cu terțe părți în scopuri de marketing fără consimțământul dumneavoastră explicit în acest sens.
Divulgarea datelor cu caracter personal
Nu vindem datele dumneavoastră cu caracter personal unor terțe părți.
Datele cu caracter personal pot fi comunicate autorităților guvernamentale și/sau organelor de aplicare a legii, dacă acest lucru este impus de legile aplicabile sau dacă este necesar pentru exercitarea drepturilor noastre, inclusiv a condițiilor de utilizare, sau pentru protejarea intereselor noastre legitime (inclusiv a intereselor legitime ale unor terțe părți) în conformitate cu legile aplicabile.
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi, de asemenea, divulgate unor terțe părți, inclusiv:
(i) furnizori de servicii care oferă sprijin administrativ, profesional și tehnic Companiei pentru suport IT, de securitate și resurse comerciale;
(ii) parteneri de afaceri, furnizori și subcontractanți pentru executarea tuturor contractelor pe care le încheiem cu dumneavoastră
(iii) furnizorii de servicii de analiză și de motoare de căutare care ne ajută în îmbunătățirea și optimizarea Website-ului noastru. Compania poate dezvălui, de asemenea, date cu caracter personal unor consultanți externi (de exemplu, avocați, contabili, auditori), dacă este necesar.
Păstrarea și transmiterea datelor cu caracter personal
Upscale Real Estate poate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile menționate anterior. Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.
Pentru a stabili durata de păstrare a datelor dvs., folosim, exemplificativ, următoarele criterii:
-Când achiziționați serviciile prestate de noi, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relației contractuale și ulterior pe perioada stabilită de normele financiar-contabile, respectiv pentru o perioada de 10 ani ;
-Dacă participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale;
-Dacă ne contactați pentru informare, păstrăm datele dvs. personale pe durata necesară procesării întrebărilor dvs., dar nu mai mult de 10 ani de la ultima corespondență trimisă;
-Dacă v-ați oferit consimțământul pentru marketing, păstrăm datele dvs. personale până când solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu serviciile noastre). În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 3 ani de ultima interacțiune cu dumneavoastră;
Exonerare de răspundere
Website-ul și activitatea Upscale Real Estate poate conține legături către alte website-uri și/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea Upscale Real Estate ………………, care nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la conținutul acestor site-uri și nu va fi răspunzătoare pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informațiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. Upscale Real Estate nu va fi responsabilă de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor, ale clienților și nu i se vor putea solicita daune morale și/ sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.
Fișierele de tip Cookie și widgeturi de comunicare socială
Website-ul nostru utilizează fișiere de tip Cookie pentru a vă distinge de ceilalți Utilizatori. Acest lucru ne ajută să vă oferim o experiență bună atunci când navigați pe Website-ul noastru și ne permite, de asemenea, să ne îmbunătățim Website-ul. Această prelucrare se bazează pe consimțământul dumneavoastră exprimat pe Website-ul noastru sau prin setările din browserul dumneavoastră. Pentru informații detaliate despre fișierel de tip Cookie pe care le folosim, cât timp le folosim și despre scopurile pentru care le folosim, consultați Politica noastră privind fișierele de tip cookie https://upscalers.ro/politica-de-confidentialitate/ .
Website-ul nostru poate include funcții de comunicare socială, cum ar fi buton Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn sau Youtube. Aceste funcții pot colecta informații despre dumneavoastră, cum ar fi adresa IP și website-urile pe care le vizitați, și pot seta un fișier de tip cookie pentru a îi permite să funcționeze corect.
Drepturile persoanei vizate:
Conform Regulamentului GDPR, în calitate de persoană vizată, beneficiați de următoarele drepturi:
-dreptul de acces – vă permite să obțineți confirmarea faptului că datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de către noi și, dacă este afirmativ, care sunt detaliile relevante ale acestor activități de prelucrare;
-dreptul de rectificare – vă permite să rectificați datele dumneavoastră personale dacă sunt incorecte;
-dreptul la ștergere – vă permite să obțineți ștergerea datelor dumneavoastră personale în anumite cazuri, ca de exemplu: dacă datele nu mai sunt necesare în legătură cu scopurile pentru care au fost colectate; dacă procesarea s-a bazat pe consimțământul dumneavoastră și dacă v-ați retras consimțământul, sau acesta a expirat sau în cazul în care nu mai există un temei juridic pentru procesarea datelor dumneavoastră personale; o instanță sau o autoritate de reglementare a decis că datele dumneavoastră cu caracter personal în cauză trebuie șterse;
-dacă se dovedește că datele dumneavoastră personale au fost prelucrate în mod ilegal; dreptul la restricționare – vă permite să obțineți restricția de procesare a datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite cazuri, de exemplu, atunci când contestați acuratețea datelor dumneavoastră cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm această acuratețe;
-dreptul de a obiecta – vă permite să obiectați la procesarea ulterioară a datelor dumneavoastră cu caracter personal, în condițiile și în limitele stabilite de lege;
-dreptul la portabilitatea datelor – vă permite să primiți datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și lizibil, sau să transmiteți aceste date unui alt operator de date.
-de asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în calitatea sa de autoritate publică centrală autonomă cu competență generală în domeniul protecției datelor personale.
Contact: Pentru exercitarea drepturilor menționate mai sus, sau dacă Upscale Real Estate v-a vătămat cu privire la datele Dvs. personale sau la confidențialitatea Dvs., ne puteți contacta pentru a putea remedia situația și a îmbunătăți serviciul nostru pentru toți clienții, colaboratorii, prin cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată, depusă la sediul societății din Municipiul Cluj-Napoca, Strada DONATH, nr. 192A, ap. 2, jud. Cluj sau online prin e-mail: office@upscalers.ro, sau prin posta la adresa sediului societății menționat mai sus.
Vom încerca să răspundem fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de 30 de zile.
Dreptul de a depune plângere se poate exercita prin transmiterea acesteia către: ANSPDCP la datele de contact: Bd G-ral Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, București, cod poștal 010336, telefon +40.318.059.211 e-mail: anspdcp@dataprotection.ro.